İnformasiya şöbəsinin əsas funksiyaları
1. Rektorun protokollarının, görüşlərinin, iclaslarının təşkilini və nəzarətini həyata keçirmək;
2. Rektorun vətəndaşlarla, əməkdaşlarla, tələbələrlə qəbulunu təşkil etmək, müraciət edənlərin qeydiyyatını aparmaq, onların şifahi sorğuları üzrə müvafiq məlumat və izahatlar vermək;
3. Poçt, elektron poçt, faks, telefonoqram vasitəsilə və kargüzarlıq xidmətinə bilavasitə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq, aidiyyəti üzrə bölüşdürmək və icraçılara çatdırmaq;
4. Sənədləri göndərmək;
5. Sənədlərin icra müddətinə, tələblərə uyğun tərtibinə və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;
6. Sənədlərin surətlərini çıxarmaq, çoxaltmaq və stenoqrafiya işlərini həyata keçirmək;
7. Sənədləri işlərin nomenklaturu üzrə formalaşdırmaq və arxivə təhvil vermək;
8. Sənədləri qoruyub saxlamaq və xidməti zərurətlə əlaqədar onlardan istifadəni təmin etmək;
9. Kargüzarlığın müntəzəm surətdə təkmilləşdirilməsi məqsədilə ATU-nun bütün fəaliyyət sahələrində kargüzarlıq işinə metodiki rəhbərliyi həyata keçirmək, kargüzarlığı aparan işçilərin peşə hazırlığını artırmaq;
10. Kargüzarlığın aparılmasına nəzarət etmək, kargüzarlıq işlərini dəqiq və fasiləsiz təşkil etmək;
11. Elektron kargüzarlıq sisteminin qurulmasını, təşkilini və fəaliyyətini həyata keçirmək;
12. Şöbə öz işini ATU-nun digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı əlaqədə qurur;
13. ATU-nun sənədlərinin məxfiliyinin qorunmasını təmin etmək.
ƏMƏKDAŞLAR
1. Arzu Taryel oğlu Əsgərov – müdir
2. Gülnarə Qəzənfər qızı Alışova – dəftərxana müdiri
3. Müşafərim Əliqulu qızı Behbudova - arxiv müdiri
4. Heyran Mehman qızı Cəfərova – sənəd dövriyyəsi üzrə aparıcı mütəxəssis
5. Aynur Fərrux qızı İlyasova – informasiya xidməti üzrə mütəxəssis
6. Səadət Rüstəm qızı Əfəndiyeva – sənəd dövriyyəsinin avtomatlaşdırılması üzrə mütəxəssis
7. Fərqanə Məhərrəm qızı Məhərrəmova - k / operator
8. Nəfiylə Ədil qızı Bayramova – arxivçi
9. Şəfiqə İslam qızı Namazova – sənədlərin daşınması üzrə mütəxəssis